Jeg hedder Lena og er gift med Kim. Vi har 4 børn, en kat, en drone, en gammel sejlbåd og en 3 1/2 år gammel elbil.
I coronatimes blev vi blevet opmærksomme på Danmarks flotte natur. Vi fik lyst til at komme ud i den og vandre, sejle og køre. Jeg fik mod på at flyve med drone og fastholde nogle af de mange smukke oplevelser, vi har. Vi har gået på Hærvejen fra syd til nord og Gendarmerstien.
Vi var på Tour Mont Blanc i sommeren 2022. Den er ca. 180 km rundt om Mont Blanc og vi gik gennem Italien, Frankrig og Schweiz og det tog 11 dage.
Caminoen i Frankrig, Via Podensis startede vi med i 2024, fortsatte i 2025 og tager tredje del i oktober 2026.
Du er velkommen til at følge os her og se, hvor vi når hen:-)